Bilgi Hattı

BİLGİ HATTI

444 52 76
444 KC RN
Güncel Duyurular:
  • Cumartesi - Pazar günleri 09:00 16:00 saatleri arasında vergi ödemeleriniz için veznelerimiz açıktır.
  • Ayrıca Halk Bankası ve Deniz Bank'in bütün şubelerinden ve e-belediye üzerinden masrafsız vergi ödemesi yapabilirsiniz.
  • Zabıta Müdürlüğü : 0312 361 06 06
  • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü : 0312 360 59 39
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü : 0312 361 10 06
  • Park ve Bahçeler Müdürlüğü : 0312 378 77 13
  • Fen İşleri Müdürlüğü : 0312 378 77 17
  • Cenaze İşleri : 0312 361 10 23
  • Evlendirme Müdürlüğü : 0312 361 10 46

KEÇİÖREN BELEDİYESİ HİZMET KALİTESİNDE DE ÖNCÜ

Keçiören Belediyesi, vatandaşlara sunduğu hizmet kalitesini artırmak için diğer belediyeler ile değil, kendi kendisiyle yarışıyor. Birçok yeniliğe imza atarak “öncü belediye” sıfatını kazanan Keçiören Belediyesi, bazı kamu kurumlarındaki “Bugün git yarın gel” anlayışının aksine belediyeden alınan hizmetleri bir standarda kavuşturarak belirli süreler ile sınırladı.


Hizmet anlayışında yeni bir çığır açan Keçiören Belediyesi, belirlediği hizmet standartlarını vatandaşlara hem “Yaptığını Yazan, Yazdığını Yapan Belediyeden Hizmet Standartları El Kitabı” adlı kitapçık hem de belediyenin www.kecioren.bel.tr adresli internet sitesi aracılığıyla ilan etti. Belediyede yapılan her hizmetin süresini bir standarda bağlayarak keyfiyetin önüne geçen Keçiören Belediyesi, vatandaşları zaman kaybından kurtarırken işlemlerin daha hızlı görülmesini de sağladı.


3 DAKİKADA VERGİ BEYANI 

Hizmet standartları ile vatandaşların bekleme süresini azaltan Keçiören Belediyesi, Mali Hizmetler Müdürlüğü’nce yürütülen emlak vergisi, çevre temizlik vergisi, ilan ve reklam vergisi ve eğlence vergisi beyanları ile ilgili hizmet süresini 3’er dakikaya indirdi. Yeni uygulamaya göre vatandaşların Fen İşleri Müdürlüğü’ne yaptığı  “kar küreme ve buzlanmayı önleyici çalışma talepleri” 1 ila 8 saat arasında, “asfalt, bordür, tretuvar bakım ve onarım talepleri” de 10 iş günü içinde sonuçlandırılıyor. Parklar ile ilgili şikayet ve talepler Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nce 3 ila 24 saat arasında neticelendirilirken, Zabıta Müdürlüğü de sıhhi iş yerleri açma ve çalışma ruhsatlarını başvuranlara 2 gün içerisinde veriyor. Yine Zabıta Müdürlüğü’ne vatandaşlardan gelen şikayetler 1 ila 15 gün içerisinde sonuçlandırılırken, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü’ne engelli veya yatağa bağımlı hastalar için evde diş tedavisi hizmeti almak üzere başvuran vatandaşlar 1 gün içinde, hasta nakil hizmeti için başvuranlar ise 1 saat içinde yanıt alıyor. İşletme ve İştirakler Müdürlüğü’ne bağlı spor tesislerinden faydalanmak isteyenler ise başvuru işlemlerini 5 dakika içinde yaptırabiliyor.


E-DEVLET İLE ANINDA HİZMET 

E-Devlet üzerinden en çok hizmet veren belediye olan Keçiören Belediyesi internet ortamında vatandaşlara, nikah salonu sorgulamadan adrese bağlı imar durumu sorgulamaya, AK Masa başvurusundan evde diş sağlığı hizmetine, evcil hayvan sahiplenmeden inşaat maliyeti hesaplamaya varan çeşitlilikte 19 farklı hizmeti ise hiç bekletmeden “anında” sunuyor. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ise AK Masa hizmetleri kapsamında, Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak’ın her Çarşamba düzenlediği Halk Günü’ne katılmak için başvuran vatandaşların isteğini aynı gün içinde sonuçlandırarak Başkan ile görüşmelerini sağlıyor. Ayrıca vatandaşlardan gelen istek, şikayet ve önerileri de 15 ila 30 gün içerisinde neticelendiriyor.


Hizmet standartları kitapçığında belediyede verilen her hizmetin süresinin yanı sıra işlemler için gerekli belgeler de yer alıyor. Bu sayede belediyeye hazırlıklı gelen vatandaş işlemlerini belirlenen süre standardında tamamlayarak zamandan kazanıyor. Örneğin kitapçıkta nikah işlemleri için gerekli belgeler “sağlık raporu, nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, son 6 ay içerisinde çekilmiş 4 adet fotoğraf, izin belgesi(Keçiören dışında ikamet edenler için)” olarak sıralanırken, işlemlerin başvurunun yapıldığı gün içerisinde sonuçlandırılacağı da taahhüt ediliyor.


ZORLUKLA KARŞILAŞIRSANIZ BİZE BİLDİRİN 

Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, sorunlara müdahale ederken “vatandaştan yana” tutum belirlemeye özen gösterdiklerini belirterek “Yaptığını yazan ve yazdığını da yapan kurumsal anlayışı ilke edinerek çıktığımız yolda, siz değerli hemşerilerimizin belediyemizden aldığı hizmetleri bir standarda kavuşturmak istedik. Hemşerilerimizden beklentimiz ise, size sunduğumuz hizmetlerde karşılaşmış olduğunuz zorlukları öncelikle birim müdürlerimize, çözüm olmadığında Başkan Yardımcılarımıza ya da doğrudan bana ulaştırmanızdır, çünkü bizim için sizlere ve Keçiören'e hizmet etmek bir sevdadır” mesajını verdi. 

 

28.01.2016

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player