• Bilgi Hattı Bilgi Hattı : 444 52 76    Whatsapp Hattı Hattımız : +90 530 917 52 76
  • EN
Mustafa Kemal ATATÜRK

Başkanın Özgeçmişi

Yeniliklerin Öncüsü Keçiören Belediyesinden  bir ilk..!
 
Dijital çağın gerekliliği ile başvuruların, iş süreçlerinin takibinin ve bilgi/belgelere ulaşımının hızlı olması amaçlanarak; vatandaşlarımız, proje müelliflerimiz ve banka eksperlerimiz olarak siz Keçiörenlilere  "e-İmar Başvuru Sistemi " uygulaması ile hizmet binamıza gelmeden belediyemiz kurumsal sayfamızdan İmar ve Şehircilik Müdürlüğü başvurularınızın yapılması sağlanmıştır. 
 
e-İmar Başvuru Sistemi uygulama akışı aşağıda belirtildiği gibidir:  

Başvuru sahibi e-devlet bilgileri ile kurum web sayfamız  https://www.kecioren.bel.tr/e-İmar.html  üzerinden giriş yapar. Başvuru sahibi başvuru konularına göre gerekli dosyaları sisteme yükler.

Başvuru konuları:

       Yapılan başvuru, ilgili kurum personeline sistem tarafından atanır. İlgili kurum personeli evrak kontrolü yaparak başvuru kaydını sağlar. Belediye Gelirleri Kanununa göre belirlenen hizmet ücretlerine tabi hizmetlerde; evrak kayıt sorumlusu tahsilat belgesini talep eder.  Başvuru sahibine sms veya e-posta yoluyla tahsilat yapılması mesajı iletilir. Başvuru sahibi tarafından; Belediyemiz e-ödeme sisteminden veya anlaşmalı bankalardan tahsilat yapılarak tahsilat belgesi sisteme yüklenir. Evrak kayıt işlemi tamamlandıktan sonra, ilgili şube müdürü tarafından ilgili personele başvuru atanır. Başvuru konularına göre ilgili personel tarafından teknik incelemesi yapılarak var ise eksiklik, düzeltme, aykırılık vb. durumlar; başvuru sahibine sms veya e-posta yoluyla bilgi verilir. Başvuru sahibi tarafından; eksiklik, düzeltme, aykırılık vb. durumlar giderildikten sonra gerekli evraklar yeniden sisteme yüklenerek ilgili personel sistemine iletilir. Başvuru konularına göre ilgili personel tarafından teknik incelemesi yapılarak tamamlanması durumunda, evraklar dijital olarak onaya sunulur. Tüm başvuru konularının dijital onayı tamamlandıktan sonra projelerin çıktısı belediyemizden alınarak ıslak imza tamamlanmış olur.  

Faydaları: Vatandaşların hem fiziki olarak kuruma gelerek iş takibi yapmasında hem de personelin iş kontrolünde zamandan tasarruf edilmiş olur. Vatandaşın başvuru sürecini anında takip etme ve bilgi sahibi olması e-posta ve sms yoluyla anında sağlanacaktır. Personeli, eksik evrak ve iş takipsizliği ile oluşacak gereksiz iş yükünden kurtaracak, profesyonel bir sistem kurgulanmıştır. Onay verilemeyen, düzeltme istenilen her evrakta oluşan kağıt israfının önüne geçilerek doğaya verdiğimiz ciddi tahribatın önüne geçilecektir. Fiziki arşiv sisteminde ciddi anlamda yerden kazanç sağlanacak, arşivlenen bilgi/belgelere anında erişim sağlanacaktır. Kırtasiye giderlerinde tasarruf yapılarak milli servete önemli ölçüde katkı sağlayacaktır.

 İletişim:            0312  361 10 65                                 Dahili  telefon:   Mimari Proje: 1233 / 1234    Yapı Ruhsat:1231 / 1232      Statik Proje: 1235       Asansör Şube:1515        İskan Şube:1193            Yapı Denetim Şube:1214 / 1215   

                                                                                     Ölçme Şube:1180                  CRS Şube: 1175                    Harita Şube:1182       Planlama Şube:1179