Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler çalışmaları Basın Yayın Müdürlüğümüze bağlı olarak 2009 yılında kurulan Ak Masa Halkla İlişkiler birimi tarafından yürütülmekteydi. Belediye meclisimizin 04.05.2015 tarih ve 190 sayılı meclis kararı ile 04.05.2015 tarihinde Halkla ilişkiler müdürlüğü kurularak halkla ilişkiler faaliyetlerini yürütme görevi müdürlüğümüze verilmiştir
Misyonumuz
İlçemizde yaşayan vatandaşlarımızın istek, şikayet, görüş ve önerilerini iletişim imkanlarını kullanarak ve vatandaşımıza her hangi bir ekonomik yük getirmeden ilgili müdürlere iletmek, alınan cevabı başvuru sahibine en kısa sürede geri bildirmek ve sorunların çözümüne katkıda bulunmak.
Vizyonumuz
Başkanlığımız hizmetlerini daha hızlı ve şeffaf bir şekilde sunmak,
Vatandaşlarımızın başkanlığımıza ulaşımını sağlamak ve vatandaşlarımızın sorunlarını yerel bazda çözmeyi alışkanlık haline getirmek,
Vatandaşlarımızla başkanlığımız arasındaki ilişkiyi çift yönlü bir ilişki haline getirmek ve bunu kurumsallaştırmaktır.
Halkla İlişkiler Müdürlüğü Personel Sayısı
1 Müdür
1 Müdür Yardımcısı
1 Tanıtım Medya Sorumlusu
6 Halkla İlişkiler Uzmanı
1 İşaret Dili Tercümanı
1 Evrak Sorumlusu
1 Çay ve temizlik görevlisi
Halkla İlişkiler Müdürlüğü Başvuru Yolları;
-Şahsen Başvuru
-Ak Masa Call Center 444 52 76 (KCRN)
-Whatsapp İhbar Hattı ( 0530 917 52 76 )
-İnternet Yoluyla Başvuru akmasa@kecioren.bel.tr
-Sosyal Medya ( twitter-facebook) )
-Bimer ( Başbakanlık İletişim Merkezi) Yoluyla başvuru
-Cimer ( Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) Yoluyla başvuru
-E-Devlet Yoluyla Başvuru
-Bilgi Edinme ( Valilik ve Kaymakamlık ) Yoluyla Başvuru
-Mavi Masa (Ankara Büyükşehir Belediyesi) Yoluyla Başvuru
-Dilek, İstek ve Şikayet Kutularına Bırakılan Başvurular
-İş-kur Adına Alınan İş Başvuruları