GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
86 Kalem Muhtelif Gıda Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası (İKN) |
: |
2025/1242810 |
1- İdarenin |
||
1.1. Adı |
: |
İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ |
1.2. Adresi |
: |
Kalaba Mahallesi Cumhuriyet Caddesi 1 06300 - KEÇİÖREN / ANKARA KEÇİÖREN/ANKARA |
1.3. Telefon numarası |
: |
03123611065 |
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2- İhalenin
2.1. Tarih ve Saati |
: |
10.09.2025 - 11:00 |
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres |
: |
Keçiören Belediye Başkanlığı Hizmet Binası 4. Kat İşletme ve İştirakler Müdürlüğü İhale Servisi |
3- İhale konusu mal alımının
3.1. Adı |
: |
86 Kalem Muhtelif Gıda Alımı İşi |
3.2. Niteliği, türü ve miktarı |
: |
86 Kalem Muhtelif Gıda Malzeme Alımı Süt ve Süt ürünleri Et ve Et ürünleri Pastacılık Ürünleri |
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
İşletme ve İştirakler Müdürlüğü Deposu |
3.4. Süresi/teslim tarihi |
: |
İhale konusu mal ve malzeme teslimatları en geç 31.12.2025 tarihine kadar peyderpey, İdarece istenilen miktarlarda ve tarihlerde, 5 gün içerisinde Yüklenici firma tarafından yapılması esastır. İlk teslimat sözleşmenin imzalanmasına müteakiben 10 gün içinde yapılacaktır. İdare lüzumu halinde ürünlerin tamamının bir seferde teslim edilmesini talep edebilir. Bu durumda yüklenici malzemelerin tamamını teslim etmek zorundadır. |
3.5. İşe başlama tarihi |
: |
Sözleşmenin imzalanmasını takip eden ilk gün |
4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler: |
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler: |
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir. |
5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.
13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15- Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.